Veelgestelde vragen Registratie en abonnement

Wat gebeurt er nadat ik een abonnement heb afgesloten?

Voordat je daadwerkelijk start met je Move4Vitality beweegprogramma heb je je doelstellingen besproken met je beweegexpert. Nadat je na afstemming met je beweegexpert tot aanmelding bij Move4Vitality bent over gegaan, ontvang je van ons een bevestigingsmail met betrekking tot je deelname. Je abonnement wordt gestart na jouw aanmelding op onze website.

Ook ontvang je een nieuwe e-mail met instructies zodat je je kunt aanmelden in onze Move4Vitality-app. Vervolgens kun je starten met je beweegprogramma. Dat wordt in de tussentijd toegewezen door je beweegexpert op basis van de vooraf besproken gezondheidsdoelen. Het duurt dus +/- één werkdag voordat je daadwerkelijk aan de slag kunt gaan met het beweegprogramma dat dan beschikbaar is binnen de Move4Vitality-app.

Het beweegprogramma kan bestaan uit een basismeting, een oefenprogramma en/of een onderhoudsprogramma. Afhankelijk van je beweegniveau bepaalt je beweegexpert hoe en waarmee je begint. Dit zie je terug in de Move4Vitality-app.

Belangrijk: zie je nog geen beweegprogramma klaarstaan in je app? Neem dan contact op met je beweegexpert via de chatfunctie onder het tabblad “Berichten” in je app.

Nu ben jij klaar om met je beweegprogramma aan de slag te gaan. Dagelijks staat er een overzicht klaar van je beweegactiviteiten voor die dag. Dit hangt ervan af of het een hersteldag of oefendag is. Als onderdeel van je beweegprogramma vul je de (dagelijks) gevraagde scores in. Op basis daarvan wordt het beweegniveau bepaald en kan het beweegprogramma wanneer nodig worden bijgestuurd. Bekijk de instructievideo's binnen de app en geef daarbij aan hoeveel herhalingen je hebt kunnen uitvoeren. Ook hierbij vul je de gevraagde scores in.

Mocht je vragen hebben neem dan gerust contact op met onze servicedesk.


Is je vraag hiermee beantwoord?

Terug naar overzicht